6/17/2013

6 å 8 juni

NU ska jag berätta om picknickfestivalen. och om när vi såg håkan på slottskogvallen för en vecka sedan.
först var det 6 juni vilket betyder nationaldag och picknickfestival.
IMGP1891
jag åkte dit med elin, albin och josephine
IMGP1898
sedan kom emma!!! hon fyllde 17 år. hurra!! fick kladdkaka och lövbukett
IMGP1900
hanna var också där hela dagen. så fin
IMGP1903
detta bandet var från norge och jag kommer inte ihåg vad de hette men de var bra
IMGP1904
albin
IMGP1906
astrid och ellen
IMGP1908
och CLARA!!!
IMGP1907
som jag saknat så mycket
IMGP1910
det blev bråk
IMGP1912
och elin fick trösta albin
IMGP1914
glada igen
IMGP1916
<3

det var den dagen det. detta var första gången jag var på picknickfestivalen men vilket bra koncept!! och gratis! vi hade med oss mackor och åt vindruvor hela dagen.

två dagar senare blev det 8 juni och lördag och vi skulle se håkan. 1
först hängde jag med dessa kloka och fina tjejerna (ellen, linnéa och sandra)
2
sen började vi köa. här har klockan blivit 18.00 och de släppte in oss vid scenen
3
mer väntan
4
sen började det. alltså ser ni eller (på skärmen). JA DET ÄR THOMAS ÖBERG som gästade scenen en stund
5
han spelade zigernarliv dreamin också
6
efter att samba-finn spelat på sina tänder och en midsommarnattsdröm och fyrverkerier var det slut

ja det var det. nu har jag sommarlov och idag åker min syster till england i tre veckor. tänk att det var ett helt år sen jag och elin var där ändå. konstigt!!!!
ha en fin sommar vi ses snart förhoppningsvis

6/10/2013

jjuni

hej på er
IMGP1875
sen sist har jag umgåtts med bra människor typ hela tiden. känner mig vissa dagar som en ballong fylld med kärlek pga dessa människor. det är bra
IMGP1877
Sandra
IMGP1792
ElinIMGP1790
Anton på andra långdagen. han blev upplockad på stan och ska bli modell!!! grattis snyggoIMGP1867
han övade på att posera
IMGP1842
här e jag
IMGP1807
här är vi på väg att se den stora vilan. virrade runt i 20 min innan vi hittade parken som låg 5 m från hållplatsen. jaja
IMGP1821
vi hade köpt thaimat!!! var lite dyrt men jättegott
IMGP1813
jag och albin. den stora vilan var JÄTTEbra förresten. lyssna på dem
IMGP1771
här är susanna
IMGP1766
och här igen tillsammans med josephine och elin som ligger bredvid.
IMGP1486
här är från när vi sov över hos hanna. jenny, hanna och emma
IMGP1500
:- P

jag har varit på picknickfestivalen också. och sett håkan iförrgår!!! men det tar vi en annan gång

5/26/2013

några kassa mobilbilder tagna under ögonblick för inte så länge sedan

IMG_5175
anton i fredags i sin skjorta med ölburkar på. kolla vad gla' i hågen han var
IMG_5172
ALBIN o ELIN
IMG_5168
elin med lite för stora byxor
IMG_5127
sov över hos hanna i onsdags med emma och jenny!!! det var mkt trevligt och hon bor nära en sjö! här är vi på väg till sjön
IMG_5136
emma snyggo
IMG_5123
kul
IMG_5069
elin och jag på rock house
IMG_5009
roligaste grejen på LÄNGE!!: anton trodde att Lödöse stavas LöDöse för att det står så på tåget....anton.................
IMG_4977
ni är så BRA
IMG_4949
också BRA personer!! josephine och elin som aktar sig för en vild ren!!!

5/22/2013

diverse