10/21/2021

vackert bröllop utanför norrköping

4 september var jag på bröllop!! jesper å lovis gifte sig utanför norrköping!
det var en jättefin dag och clara var toastmaster ihop med vendela. här grattar hon jesper efter vigseln<3
vackra kompisar!!
clara å jag hade också piffat! kolla hennes otroliga kostym!
<3<3<3
efter ett antal glas vin så var man lite full å väldigt glad
å sen dansade vi många timmar! helt glömt av hur kul det är att dansa det var så verkligen toppen. så jävla fin helg!! 100/100

10/15/2021

en svensexa och pyttesmå glasögon!

här händer en svensexa!!
för mannen i kostymen - jesper!
så jävla fint planerad dag som innehöll go lunch, ballonger och gympalektion bl a
var med mamma på nossebro marknad! hon provade klänning
jag provade de minsta glasögonen jag nånsin sett
en sensommar-outfit! höstens första halsduk kom fram
en go öl på tullen!
satte upp en hylla hemma
åt en svingod pizza när jag var bakis en dag
hängde med clara som var svinsnygg!
å samuel spritsade mos! det var den augusti

10/07/2021

en helg med många olika utflykter i västra götaland

hade praktik i stockholm två veckor i juli! då hann jag hänga lite med albin som bor där!
liten selfie från mitt hotellrum
annan selfie från fest
sen var samuel i göteborg en helg! vi gjorde massa grejer
åt middag på nyöppnad vietnamesisk restaurang på friggagatan
fikade i alingsås! kolla roligt att kakorna är uppdukade mitt i ett modelltåg!
svinmysigt kafe! nolbygårdens ekobageri
jättestor tomt med uteservering
sen anten-gräfsnäs järnväg där det finns ånglok!
som vi åkte en tur med
kött-lunch på mugwort bbq efter tågutflykt
börjar redan bli mätt men jävligt nöjd å glad
clara i en grym t-shirt<3
fick en fläkt från mina föräldrar! funkade toppen!

9/29/2021

mest bilder på folk jag älskar

 

nu blir det mycket bilder från umeå! här var vi på restaurang båten! inte jättegott men alltid kul med båt
bjöd samuel på banh mi en dag!
banh mi'n innehöll fläsk jag kokat i 7 h
lite umeå-sightseeing
hängt med kompisar! lina å niklas!
anton å mia!
vi firade mathias födelsedag!
här är jag på praktik med min nya jobbväst
mathias å jag badade i surtesjön en kväll
emil å chief på kafé
mathias utanför axfood en natt!
å så två bästisar i claras lägenhet

9/23/2021

lite juni

hallå igen!! nu ska jag försöka visa vad jag gjort i sommar! det här är juni å jag drack lunchbox med mina älsklingar på lilla restaurangen i olskroken!
hade praktik å en fredag såg lunchbordet ut såhär! wow!
sen åkte jag upp till samuel å vi gjorde bagels
så jävla gott!
sen var jag i stockholm två veckor med praktiken! utsikt från hotellrum!
jobbade med bl a min handledare hampus som lärt mig allt jag kan!
sen hade vi slutfest å då fick man crepes!! det var helt underbart
sen umeå igen! provade pistagekräm för första gången i mitt liv å det är nu det godaste jag vet
fick jag åka med min kille lokföraren till sundsvall!
där åt vi på en väldigt fint inredd restaurang
pizza å köttbullar

resten tar vi nästa gång