10/16/2016

saker jag tänkt på och gjort i september

livebild på mig i skrivande stund då jag bloggar om allt de här ca en månad efter det hänt
iaf september var nog en bra månad inte hunnit tänka efter riktigt men överlag väldigt bra
 skypat med albin
 tänkt på vilken snygg och säkert dyr krösus konst på sitt kontor
 har jobbat på typ släktings bröllopsfest i bygdegård på landet med liveband och jättefulla gäster
 träffade isidor noel och anton en kväll i solskenet
 också haft praktik å ätit lunchen uppe på film studios' tak
 å så har albin o jag haft fest hos mina föräldrar!! här med första gästen Anna
 hade loppis
 clara kom efter en stund
 kingen på pappas traktor han kört traktorrace med några gånger
 här e min systers skitsöta kaniner!! tror hon döpte dem till två olika spritsorter men nu är ena dead :-(
anna jag å mauritz
 mauritz å elin
 hanna sara ebba felix clara mauritz å elin när de gör sin bästa sandra beijer-pose
 grillade!!
 oscar felix ebba malin och olle
 heej mina älsklingar
 badade också badtunna!!
 superhärligt
 pose
 malin å ebba
 kökshänget
 hanna
 här va morgonen efter vi dansat i ladan länge länge och tagit ett sista badtunnedopp med tillhörande shotrunda
 <3
 annars har anton fyllt år!! hade fått en pipa
 klara å clara med top 5 godaste från systemet
 sen stack vi å hämtade nycklarna till mitt nya hem
 passade på att dricka en bärs på taket
 jag framför ett hus som såg väldigt sovjet ut
 innan jag flyttade kom min kusin gustav å hämtade mig från jobbet med sin fyrhjuling :')
 här var min sista kväll som lödöse-bo och byn hade inte kunnat vara vackrare
 sen flyttade ja!!
 här har jag bott i nån månad nu
 nån kväll efteråt när jag hade med mig lax från jobbet och vi hade lyxmiddag
 här va jag och handlade på grossisten som jag bor granne med. köpte tyvärr inte pizzaosten i block :-/
 rummet jag duschar i
 mitt underbara KÖK
 pappa framför ingången till partille arena!! vi hade fått fribiljetter av anton (som fyllde år tidigare) för att se arvingarna å flamingokvintetten
 här dansar mina föräldrar! fan va jag älskar att bugga top 5 roligaste jag vet
 träffade casper janebrink från arvingarna å tog en gullig bild rekommenderar alla att följa honom på instagram han är extremt härlig och rolig
ännu en bild från köke

faan va jag trivs här förövrigt det e STÖRT! aldrig känt mig hemma så snabbt nånstans förutom gården jag växte upp på

9/05/2016

sjuk halva månaden men också hunnit med annat

heejjj :)! augusti är förbi! men inte det goda humöret am i right
jag var sjuk halva månaden som sagt men förutom det har jag jobbat en jävla massa och gjort lite andra grejer
 öl me clara och amorina en gång efter jobbet då jag tagit med Chevrette Mild
 sen åt ja och clara lite räkor (mest jag) som jag också köpt med från jobbe
 en jacka jag ångrar att jag inte köpte
 en underbar tisdag med detta gäng
 clara lämnade oss för en annan vän men vi köpte lite öl och satte oss på mitt favoritberg i stan
 lyssnade på coldplay ur albins högtalare #Mys
 heej älskling
 mathias köpte snus
 hamnade till sist på oceanen med hanna och alina
 albin spexer
 sen blev det sleepover med denna swagway eller smartboard eller vad man kallar det
 på fredagen den veckan åkte med mam å pap till fallen i trollhättan, åt räkmacka och annat. pappa lånade min kappa då han frös
 på vägen hem svängde vi förbi pappas gamla jobb där han var kyrkvaktmästare i 8 år. denna sten berättade han var från 70talet och är för tre barn på 1, 3 å 5 år som blev skjutna av sin far mycket skräck i den historien
 oceanen en lördag kväll denna gång var bl a anna också med
 dagen efter tog albin å jag en eftermiddagsöl på publik och spelade lite kort
 sen skulle vi klippa varann!! detta blev tyvärr inte det slutgiltiga resultatet
 ett försök till att vara lite sexiga
 inspekterade min nya hårlängd på jobbtoan dagen efter
 tydligen hunnit dricka folköl på tåget också
 ett mästerverk sandra gjorde på jobbet!! har blivit extremt intresserad av fisk?? inte att äta direkt men typ hur man kan tillaga olika sorters fisk... obsessed av charken..
 sen va det way out west!! här mathias å albin i annas kök på torsdagskvällen
 det här var min sista kväll med albin för 3 dagar senare flyttade han till DALSLAND!!! han ska gå på steneby i ett år. underbart!! men hade precis vant mig vid att ha honom hemma :'(
 dagen efter blev jag skitsjuk!! fick nån extrem form av urinvägsinfektion så kunde ej kissa eller gå och låg hemma i 11 dagar och grät av smärta!! fyfan
 en stor dag då jag orkade både göra mat samt sitta utomhus och äta den
 annars låg jag mest såhär och kollade stranger things samt såg om misfits och new girl för kanske 10e gången
 mamma kom med den här lappen för att muntra upp mig
 en fredag kväll
 efter 5 dagar med kateter (fyFAN !!) mådde jag bra och kunde äntligen lämna hemmet
 för lite fotboll!!! fyfan va underbart de e. vi hade sällskap av det här en stund, tog 15 pers att få ner hela ballongduken i en liten väska
 en annan dag spenderades i 414
 clara å jag såg ett liveband
 sedan en god öl på one and only tullen
 clara köpte en kruka och fick med basilikaplantan i priset
 annars har vi haft extrapris på smoothie på jobbet så det har jag druckit några stycken
 pappa åt gofrukost en helgmorgon
 jag med smink
 skulle träffa mathias
josefin tog den här bilden på oss när vi satt inne på moas jobb hemmakväll och väntade på att hon skulle sluta sitt näst sista pass
 moa mathias josefin i natten
 lyckades lura personalen på vino bar vid korsvägen att vi jobbade på liseberg
 sen åkte vi på rejv!
 william va där
 och christoffer
 också johan
 dagen åkte jag hem och hängde med familjen i bilen
 sen var det onsdag och jag gjorde min första dag som praktikant på gbg film studios!! SÅ KUL!!! älskar det stället
ska vara där mina lediga vardagar så länge jag vill

pga jag jobbade gratis på praktiken min enda lediga dag förra veckan jobbade jag 10 dar i streck och sitter här nu med en inflammerad handled som knarrar när jag rör den

med det sagt så jobba inte ihjäl er kids
hejdå