11/11/2017

gratis mat och giftig fisk

 en gång lagade jag torskrygg jag hittat billigt! till det nå slags potatis+kokosplättar med rödkål och pepparrotsvisp till. ganska konstig rätt, smakade gott men lite väl många grejer ihop på en gång
 sen var jag på matmässa på svenska mässan! tog med mig syrran å farmor och vi fick provsmaka hur mycket som helst
men framförallt fick vi med oss så sjukt mycket grejer hem!!! kolla allt gratis! i love!
 var på liseberg å såg amason en kväll med massa regn men också inget folk! åkte balder med rebsan å clara! älskar balder
 en dag provade jag å clara café godhem vid mariaplan! det är ett gammalt arbetarfik med ganska billiga rejäla mackor men påtår kostade extra... inget att ha med andra ord
 samuel efter vi ätit flådd rödtunga! supergott och kul med skelettet tycker jag
här filéade jag fjärsing på jobbet vilket är den enda giftiga fisken i sverige. alltså även när den e död! lite nervöst men gick bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar