6/05/2017

en sväng till danmark

 en fin brygga jag vill ha picknick på snart
 clara med hunden aston som är jättegammal men fortf söt
 clara å mikaela i min fatboy-hängmatta! den e så jävla stor! och skön! har vunnit den genom att sälja salami på coop-charken
 linus med glassdrink när han fyllde år!
 och en vegansk calzone ja åt på old corner! jättegod. har inte ätit calzone på typ 6 år men det är ju jättegott+lite kul
 när det var göteborgsvarvet gjorde vi laxwraps på jobbet pga de sprang precis utanför butiken
 samma dag köpte jag med mig bläckfisk hem för att ha middag! dock sjukaste!! hittade denna lilla lilla spätta inuti bläckfisken när jag stod å rensade hemma. låg inte ens i magsäcken! chefens teori var att nån fiskare tryckt in den för att den ska väga mer
 johan var glad å åt bläckfisk ändå..! sist han var på middag förgiftade jag ju honom (glömde att han var jordnötsallergiker.. väldigt hemskt men lyckligt slut) men han vågade sig tillbaka igen
elin var också me!
 sen var det fredag kväll och jag gjorde ärtbiffar som blev jävla goda faktiskt
 dan efter åkte jag och clara stena line!!
 här var kl 09.30 första ölen var ett faktum
 ärtbiffarna var för att jag skulle göra matsäcks-wraps!
 älsk dig C
i soliga fredrikshavn åt vi lite lunch!
 köpte den här! så jävla go som rinnande godis
 vi var bara i danmark ca 50 min... sen låtsades jag att zlatan stod bakom på denna bild
 gött att fylla på lite hemma..!
 sen på söndan gjorde jag tårta som ser fruktansvärd ut men var god!! digestivebotten, kondenserad sötad mjölk å vispad grädde+banan
å en irish coffe på det! för att fira att albin var hemma en stund

1 kommentar: