4/24/2017

det blev... april

 albin fyllde år 31 mars! så den 1 april åt vi frukost hos mig
sen tog med tvätt till mina föräldrar
 findus väntade
 glömde nyckeln hos mamma å pappa och var utelåst i 2 h
 clara å jag var på ett extremt trevligt fik vid olskroken som heter Cum Pane, rekommenderar starkt
 samuel på väg till fotboll
 min första träning för i år med mitt älskade lag Förening för Kritisk Fotboll !!(90% av laget pluggar Kritiska studier på GU därav namnet)
köpte spel till mitt ps3 för jag hört att vissa ps2-spel funkar ändå men icke
albin på toalett
johan big smoker
också ätit denna supermacka! heter Lyxskogen-macka med kantarellstuvning å västerbottenost :-O
med familjen + clara å albin på cafe skogen

busig med en glass
vårt kylskåp gick sönder häromveckan så allt möglade skitfort!!! så äckligt! men också lite intressant? det här e ris
mikaela å jag hittade det här kylskåpet på blocket men någon annan hann tyvärr köpa det före oss!!

blev istället det här men det funkar skitbra så nu e allt bra igen
en lörda bjöd jossan hem till midda!
albin var där också
anthony å clara
två ja ÄLSKAR
sen åkte vi på fest med tema royal, samuel var utklädd till adlig pimp, albin lyfte upp mig som i dirty dancing å snurrade mig tills jag råkade slå en tjej, det var superrolig musik
dan efter blev det knäckepizza
vid 12tiden luktade det brandrök i hela lägenheten å vi gick ut men det var inte hos oss, dramatiskt men lyckligt slut brandkåren var redan där
min cykel har blivit bestulen på ett däck
å på påsken sålde vi påskhare-salami på coop

förutom det har jag sagt upp mig från ovanstående chark!! samt börjat ett nytt jobb!!! nu e jag på luckans fisk vid mariaplan kom in på en kaffe då blir ja glad!!


1 kommentar:

  1. SÅ kul att du råkade slå till en tjej när du dansade

    SvaraRadera