10/20/2016

hälsa på albin

 en dag gick jag hemifrån
 tog bussen upp till dalsland
 å hamnade hos albin! han går på stenebyskolan nu och pluggar kläder
 en härlig ungkarls-hylla me allt man behöver
 vi gick på tour runt skolan
 han visade sin ateljeplats
 sen lagade vi mat och åt detta till förrätt
 sen hackade jag lök
 en utsikt som e sjuk
 lite kaffe nere på bruket
 sen var vi på hemmafest hos en i albins klass
 som hade en rolig skål
 lite dans
 hon vi var hemma hos hade en äkta leopard-pälsmössa och en äkta gorilla(!)-jacka
 och en peruk
 gulliga som tar selfie
 maja :')
 bakis morgonen efter
 såg på det vi gillar mest dvs eurovision men här junior-versionen
 lite senare i skolan
 albin visade upp en kjol han gjort
 å en tröja!! fyfan stolt bästis va man
 sen handlade vi grejer på loppis
på kvällen var vi på kårhuset!
drack 1 öl
 snus
 sen åkte jag hem måndag morgon! direkt till jobbet
 när jag kom hem var det såhär mörkt
 jag drack cola
 gick förbi grannarna
 dagen efter insåg jag att nån snott min bike!! den klarade sig en ynka vecka
<clara3
 som tatuerat sig jättefint
happ annars ser jag mest på bonde söker fru och tro hopp å kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar