5/02/2016

födelsedag å valborg sen första maj

 skype med albin! det här var nog 10 min in på min födelsedag 21 april ca 00.10
 kom till skolan å detta stod längst fram:')
 efter skolan gick jag hem å gjorde tårta
 var ju på systemet innan dess såklart va
 ebba firade mig såhär<3 fick en jättefin bok också
 sen kom dessa hjärtan
 drack a little bubbel
 <3__<3
 fläta fläta fläta
 hamnade på avenyn å drack gratisöl
 jävla härlig dag!!! tackar till alla inblandade ni e bäst
 några dagar senare skulle jag ha släktkalas hos mina föräldrar å då var det vegobuffé på g
kom massa härliga släktingar och kompisar:')
 härligt på landet
 lekte hela havet stormar, drack lite öl å somnade innan 12 också härlig dag
 olsson family
 ebba å jag åkte hem till oss söndag kväll och planterade om massa blommor
 sen kom hon in i mitt rum och visade denna fina hon knutit själv!!
 annars har vi lagat ännu mer mat i skolan
 bambatant
 härlig vinkväll med gumman
 i onsdags var jag å såg wildhart i svthuset fyfaan va de e BRA
 med elina å ebbs
 en annan dag fick ebba hem massa tröjor hon gjort!!! ebba rost design
 å så har jag druckit bubbel med jossan
 <3
 mötte upp dessa och hade en god stund ihop
 på fredan var jag på klassfest!!
 det var kul! kul med hemmafest!
 fick en gnuggis
 dagen efter var jag hemma hela dan å skypade med albin ganska länge
 vi såg på inför eurovision och betygsatte årets bidrag
 på kvällen kom dessa!!
 vi hade valborgsknytis
 sen kom fler folk å mer mat
 spexlinda
 ebba gjorde liknande tribals som min gnuggis på 11 pers den kvällen
 åkte till klubbn
 rio rio!
 dansade en del
 sen hade jag världens härligaste första maj
hej DÅ!

2 kommentarer:

  1. hej skulle inte du kunna berätta vad du tycker om filmaktivismkursen på kvinnofolkhögskolan? funderar på att söka men venne... would ya recommend it? tack om du pallar svara!! o tack för en bra blogg!!!

    SvaraRadera