4/19/2016

många selfies i april

ja det har tydligen blivit många selfies i april såg jag nu när jag gick igenom april-albumet. men lite annat också
 selfie med ebba och nalle
 selfie med findus
 selfie med föräldrar under älvsborgsbron på stena danica
 med gäspande mor
 med pappas keps
 hemma
 med clara när vi skrattade åt mathias som hade ögoninflammation hehe förlåt
 piffade mig med ebba :*
 med syrran på sleepover
 en fredag
 ute på stan samma fredag
 en dag i solen
 en dag i skolan
 på notting hill
med clara i skolan idag
 slut på selfies hehe!! här var vi på quizzadillas high school-tema
 en dag när jossan clara å jag provade ölrikets nya veggo/vegan buffé!! detta inkl öl=40 spänn! rekommenderar (bättre än kings head-buffén)
 claras födelsedagspresent som blev en snickerstårta
 här e hon med anna-klara!!
 efter jag firat clara gick jag hem och somnade 20.30 en lördag
 med ebba på nyöppnad frisörsalong på hisingen!! mys!
 fika i solen :-)
 å så en ny butik som bjöd på bubbel och öl, tack
ida-nathalie å clara i köket då vi har lagat mat till hela skolan två dagar i rad!!! jättekul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar