4/04/2016

före å efter genuståget

HEJ! jag kom hem från 2 veckor i europa för några dagar sen. tänkte jag gör ett eget inlägg om det för det är så mycket jag vill visa å berätta. här e iaf vad jag gjorde innan jag åkte och lite nu när jag kommit hem
 här e snusdejt för mars månad
 sist jag bakade bröd och det blev såhär platt??? inte meningen inte kul
under 8 mars hade vi tre temadagar på skolan och pratade antirasism och massa annat, här lyssnade vi på två supertjejer från gruppen hayat som gör så jävla mycket bra aktivism
 vendela å clara *__*
 å min favoritlärare berit larsson som är 72, vart med å startat kvinnofolk och är idéhistoriker samt filosof
 två gulliga senare på kvällen
 en dag jobbade jag som platsassistent på en finsk långfilm hela dan så höll till i haga där de hade hyrt flera gamla bilar och hade massa statister i 40talskläder
 jag gick runt med walkie-talkie och reflexväst hela dan och stoppade trafik
 på fredan var jag med dessa+mathias på afterwork på avenyn!! halva priset i baren och gratis mat. älskar afterwork på avenyn!!!
 innan det var vi på annat event på centralen som sög men vi fick förlora vår ostron-oskuld!!! jag tyckte inte det var gott
 ätit bra mat med ebba<3
 samt druckit öl med clara:')
 kvällen innan jag åkte var vi på bio och såg zootropolis!! den var rolig, snygg å med många bra budskap
 sen packade jag på kvällen!!
 här e jag på väg till centralen för att åka iväg! fick dock vända igen halvvägs till hållplatsen då jag sett fel på klockan och den var 01.36 och inte 06.36
den här bilden får representera 10 dagar med distanskursen genuståget som jag åkte med!
den 23e sa vi hejdå till vår grupp och då tog sig alla hem på egen hand. jag valde att åka förbi berlin och stanna några dagar 
 för att hänga med dessa som flyttat dit
 vi åt goa grejer
 hamnade på en brasiliansk jazz-konsert
 <3
 hann träffa klara som var i berlin samtidigt! kul!
 drack lite öl
 saknat dem sååå mkt
 här e jag när jag ser ut som en crackwhore

 och så promenerade vi en del också
 två dagar innan jag skulle hem blev jag jätteförkyld och hela min kropp gjorde ont
sen åkte jag hem!
 här e jag precis framkommen till gbg central efter 2,5 h sömn på 12 h lång helvetesbussresa
 elin å mamma mötte dock upp mig och bjöd på frukost :')!!
sen vilade jag hela dagen men hann träffa benjamin en snabbis innan han åkte till stockholm

hejdå!

1 kommentar: