2/07/2016

rubrik!!

oj va längesen det var nu! hela januari hann gå he he..! ska försöka summera ändå
en fredag var jag med dessa + ebba och albin på nefertiti! det var öppen och väldigt gratis bar
efter att baren inte längre var gratis på nef gick ebba och jag till oceanen och dansade
sen sa vi hejdå till t ex hanna och elin
en kväll då jag och ebba hade finmiddag
gott
sen var vi på fest
hos anton men tog inte så mkt bilder på honom :-/ han fyllde iaf år grattis i efterskott
efter det var jag på klubb och åt avokado
en annan dag var jag skådespelare i claras film
jesper var huvudroll! den blev såhär:
SÅÅ rolig!!! clara e bäst
ebba och jag har kollat på massa matvideos med massa ost och frityrolja
ätit semla med denna pärla
ebba å jag hade strömavbrott i 2 h en kväll PRECIS innan middan var klar.... vi var hungriga men lyckades ha det mysigt och kul ändå
här pussar hon mig när jag hade lugg
en dag hade jag praktik på en reklaminspelning
och efter praktikten åkte jag till konsthallen för att ebba visade en film hon gjort där!!! den e SÅ bra och hon med
här testade vi max nya vegburgare!! vi tyckte halloumin var väldigt god
en dag när jag och clara såg lilya 4-ever i skolan
sen var jag på handelsbanken i läppstiftet
älskar det stället för det är värsta crazy kontoret!!! växter överallt
köpte med mig semla hem
 en dag i skolan när vi gjorde film och vendela och jag bytte kläder!!:P gulliga
efter skolan mötte jag upp albin
och så var vi på möte på gothenburg studios för vi skulle vara volontärer där den helgen
sen skulle vi dricka en öl men blev 4 st vi fick gratis och några extra
min tag jag gjorde för ganska många månader satt kvar på danskens toa! gjord med äkta sexleksakschoklad
albin fick med sig en handduk från nåt ställe
clara och snickerglass på fredag eftermiddag
på kvällen volontärade jag på giff-invigningsfesten i 5 h och vaktade personalrummet
vid 12-slaget var jag ledig och träffade dessa party people! var dock väldigt trött och nykter och lite sur över att ha missat tami tamaki
kul fest iaf! det fanns en biktstol med en norsk låtsas(?)präst i
på lördagen volontärade albin och jag på gbg studios och sen drack vi öl
träffade ebba
albin+ebba
ja annars har jag vart hela helgen på gbg studios med albin
spexat och härjat
sen blev det måndag! jag åkte till trollhättan och film i väst-studion
var där mån-tis och fick ett helt eget rum att sova i
var kameraassistent på anna odells nya film så har vart ansvarig för två kameror bl a denna gopro!
det har vart kul har pratat med micke persbrandt!! jättelite men ändå
på onsdagen fikade jag med clara
på kvällen såg vi vasas flora och fauna på puster-v
på folk-toaletten efteråt
i torsdags hade jag och clara kvalle-eftermiddag och åt sushi och donut och promenerade
på kvällen åt jag och ebba finburgare!! vi hade blivit bjudna av hennes pappa :'-)
sen var vi ett stort gäng på bishops arms och hinkade i oss gratisöl men fick bara med benjamin på bild
nu i fredags såg vi på filmer personer som gått vår kurs (feministisk filmaktivism) tidigare gjort till exempel kitty jutbring och grynet!!! som e på bilden
efter schoolet åkte jag till lödöse och hängde med findus
vart där hela helgen och vart med family och så har min syster lockat mitt hår
idag åkte jag hem till masthugget men hann med att spela lite gta 4 innan dess

nu är det ny vecka och nya tag hejdå


1 kommentar:

  1. Läppstiftet är 100% nittiotal??? Insida som utsida.
    Så himla kul hur mkt du håller på m film!!!!
    Vad sexigt gta ser ut

    SvaraRadera