11/07/2015

första veckan i november 2015

hej!! här sitter jag och lyssnar på coldplays nya låt.... ändå ganska bra!! ganska modern och väldigt catchy
 förra helgen var ebbas mamma och hennes sambo här och mina föräldrar kom också och så åt vi middag
 dagen efter bjöd ebbas mamma oss på hotellfrukost!! :-O GOTT
 ebba hade tappat rösten helt och fick antingen viska eller tala i symboler</3 här demonstrerar hon time-out
 krille en dag på weekday nu är han i berran och lever life
 en kul grej e att vi haft temakvällar det senaste, här åt vi libabröd-pizza och lyssnade på italian classics
 i måndags träffades jag och anton på värmebänken vid fjällgatan och sen drack vi öl och pratade podcasts
 en stund senare träffade vi linnéa på pingis
 gullig #1
 gullig #2
 sen sa vi hejdå och tog 60-bussen åt var sitt håll
 en dag i skolan när vi skulle köpa lunch på hemköp men räkorna var "tyvärr" SLUT?? pinsamt hemköp
 clara hade kommit hem från berlin den dagen och hade med sig 10krs-vin som vi drack vid masthuggskyrkan när några på andra sidan stan började fira av fyrverkerier!! det var fint men syns inte så bra här
skålade å va gulliga
 sen hamnade vi på kings head där två snubbar satt och programmerade på varsin datta och öl såg härligt ut
clara försökte fånga nötter med munnen
 dagen efter var jag med linnéa<3 snackade och sen gick vi på vernissage och drack gratis öl
 BEERLIEVE IN YOURSELF står det skrivet i sanden
 sen kom nån fashion-snubbe som var mån om sin egen säkerhet lol....
 spoiler det var einar<3
 och ebba!! mmm gratis öl va
 sen sa vi hejdå till einar när han tejpade på cykelljuset för att cykla hem
 vi andra gick till yaki-da!
 och såg quizadillas som e BÄST
min favoritdansare
i torsdags ritade vi serier i skolan här e min based on true life
igår var det fredag och ebba och jag träffade einar, albin och lovisa på kontiki och utnyttjade deras bartömning men fick bara varsin öl sen var det SLUT
gick istället till ett ställe där ölen inte var slut och hängde med dessa+matilda och gick sen hem
idag har jag lekt med min gopro. har fått jobb som "gopro promoter" och har fått låna en i demostrationssyfte när jag ska sälja produkten :-P
sen var ebba och jag på emmaus backaplan där de redan börjat tänka på julen
hittade ett spel som tydligen "alla talar om" men köpte inte
sen träffade jag clara och mathias!
vi invigde snuscaféet vid kungsport och tog alla varsin "veckans blandning" som är snus som de anställda gör själva! den här var smak av lime, honung, spearmint och "rök"(?). var ganska god! ger 3,7 av 5
när jag kom hem hade ebba lagt ut dörrmattan vi köpte på emmaus! erkänn fin
nu e min lugg tillräckligt lång för att ha mittbena förresten. kom på i veckan att jag hade kunnat klä ut mig till dwight på halloween istället men kanske next year

hejdå hoppas ni har en fin helg!!

2 kommentarer:

  1. "Jag hade lugg då"<3 Knarkcigg<3 SÅ BRA!!

    SvaraRadera
  2. Serien???!!!! så pass bra?? "i sure did." aahahahha skriker

    SvaraRadera