10/19/2015

sthlm tors-mån

 i tors kväll åkte jag till sthlm. började se taxi driver men eftersom mina hörlurar inte funkade i datorn (??) gav jag upp ganska snart
 kom fram halv 12 och kom sen till gärdet som var tomt
 dagen efter träffade jag malin!!
 gick till liljevalchs och såg en utställning om typ...mode??
 obs ej photoshoppad!! detta va kul att se IRL
 de hade ett rum som såg ut som en monkiaffär. det var ganska fult
 efter det åt vi medhavd lunch på rosendals trädgårdar
 malin köpte lite lökar
 där var svinfint! ville ta dit min mamma
 hann även med prins eugenes konsthall och hans hus där det fanns massa växter! fint!
 fett bra person
 kom hem till benjamin som pluggat hela dan
 hans inneboende hade precis flyttat ut så han inredde med lite flyttlådor
 dagen efter var det lördag och vi skulle cykla till tensta konsthall
 mina maskiner!!
 det var väldigt långt och tog typ 2 h pga svårt att hitta+jag var ganska långsam
 men sen kom vi fram!! såg en ganska bra film
 åt medhavd lunch och cyklade tillbaka igen. har fortfarande lite ont i rumpan efter så lång tid på cykel
 dagen efter var vi på konstakademin och såg en utställning om rodin som gjort den dära kända tänkaren
 det är den gröna stora statyn i bakgrunden
 gick in i en skitstor kyrka
 å drack lite kaffe på samma ställe som jag å malin varit på två dagar innan
när vi kom hem till benjamin igen klippte jag honom det blev lite kortare än vad vi båda tänkt 
 inredning med häftapparat och utskrivna bilder
 nu sitter jag på tåget tillbaka till gbg
 var precis på den största sj-toan jag nånsin varit på

e framme om ca 2 h och då ska jag till skolan och börja spåna på en musikvideo vi ska göra

hejdåå




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar