10/15/2015

dumpstra å ikea

i lördags visade clara mig den finaste innergården hon vet i gbg!! den va jättefin. ligger vid stigbergstorget
 sen var jag hemma hos einar med dessa och spelade singstar
lovisa med baddräkten redo
 dagen efter åt jag supergo middag med stekt vitkål(allt jag äter) och kollade på bron
 sen var det måndag och ebba kom hem!!! vi skulle dumpstra för första gången nånsin
 jag hade med min ica-kniv för det tipsade alla dumpstringssidor om
 smög runt vid marklandsgatan
 ebba bokstavligen dumpsterdivade
 hittade bl a purjolök (fick fråga ebba vad den hette... googlade palsternacka men det va FEL grönsak)
 å en supergo dryckkvarg
fatta allt det här gratis!!!!!! wowww
 pyttesmå bananer de skulle nog hanna gilla
 unnade mig ett glas oboy
 nu ser vår frys ut såhär!!! *__*
dagen efter var vi på bengans för att se en film på doc lounge men det va FULLT!! vi blev sura 
men vi gick hem och laddade ner den istället och hade det såhär gött!!! dumpstrade druvor och ica basic brie från mina föräldrar

förresten såg vi en film som hette pervert park som handlar om en trailer park i usa där det bor 120 dömda sexförbrytare! den var kanske inte 10/10 men väldigt intressant ändå i recommend. här är en trailer

 idag var jag på ikea
 med ebba!
 vi köpte lite grejer till köket och varsin papperskorg
sen åkte vi hem jag kände mig inspirerad av alla moppekillar i världen<3love you moppekillar

nu ska jag sluta för jag ska snart ta tåget till sthlm! fick boka om då jag råkat boka fel väldigt typiskt mig härligt

hejdå! ha en bra helg

1 kommentar:

  1. haha jag gillar det mkt! dom hade tex varit perfekt att göra mini-bananasplit på till tapaskväll. so sad att du inte kan komma</3

    SvaraRadera