10/26/2015

coldplay-night

 en dag i skolan när vi blev vitmålade eftersom vi skulle vara statister i ett projekt mot rasism som hayat kvinnorörelse höll i
 i fredags när clara å jag åkte till hisingen
 hamnade i ett fint område där ett hushåll målat ett helt träd grönt och satt julkulor i det
 vi bastade och badade *_*
 några svinbra klasskompisar
 sen åkte clara och jag å mötte upp mathias! vi skulle ha coldplay-kväll och mathias knöt tyg runt ärmarna som en äkta chris martin ca '09
 och chris martin-tattoos på händerna PLUS clara hade på sig exakt den tröjan när hon såg dem 2009... kommer inte ihåg vad jag hade på mig när jag såg dem '11... :-(
 sen hade vi quiz och såg på en livekonsert från 2003! sen blev vi utelåsta och gick på klubb utan mobil nycklar plånbok jacka.... clara hade inte ens SKOR!! men det gick helt ok ändå
 resten av helgen har jag vart hos mina föräldrar på släktkalas för min syster. pannkakstårta!!!!
 och så har jag rensat ut mitt gamla rum
 det var mest tråkigt men hittade även roliga grejer typ anteckningsblock från högstadiet nedkladdade med killers-citat
och serier jag gjort när jag bara läste min häst-tidningen i kanske typ mellanstadiet
 >:-)
 sen kom jag hem till ebba<3 och så såg vi på bron (spännande) och åt popcorn
 nu har jag höstlov!! :'))
 ebba å jag tog med oss lite kakor och en termos kaffe upp till masthuggskyrkan
 wow
sen sa jag hejdå och gick och träffade elin

är lite sugen på att gå till pingis ikv bara för att jag är ledig men alla andra pluggar:-( lika bra att stanna hemma!! ska kanske kolla modern family istället

ha det bra allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar