9/16/2015

another fest at torpet

en lördag den 5 sep hade torparna i kålltorp tillställning på både vån 1 å 2
 krille fyllde 22
 han fick en färdigrätt av mig som åts upp på dirren
 fick proffshjälp med håret
blev ganska bra så firade med en mojito
 matilda kom med födelsedagsflagga
 lite gos
 umeåtorparnas kompis rasmus spelade lite musik
som vi körade till lite
 linnea lyssnade spänt
 sen dansa vi som man kan göra på fest
 cornelia å lelle jeg
 mathias, clara å matilda
 sara å jag var mojitokompisar och hade fixat med sockerlag av råsocker
 sen stack clara mathias å jag till rio rio! hittade en nästan full stor popcorn på vagnen
 clara skröt med sina jojomoves
 @ rio rio!! clara stod på lista och mathias plankade!! bara jag som är duktig och betalar för mina nöjen...
 sen sov vi hos clara och åt pizza dagen efter i solskenet :-)
 kom tillbaka till torpet fram på eftermiddan där gårdagens loppis (där jag fyndade 3 bra grejer) var kvar med bl a denna bra spegeln! och ebba var tillbaka också efter magsjukan!!
 krille visade gårdagens regrets:/
 linnea åt pizza med ketchup på (??)
 så såg vi på bron
sen åkte jag hem till lödöse och vinkade tack å hejdå till både vån 1 och 2

1 kommentar:

  1. alltså älskar Linnea men fyran vad äckligt med ketchup på pizza??

    SvaraRadera