8/22/2015

lite kulturkalas

TJA! det här inlägget skrev jag för skitlängesen eller ja ganska längesen men då vårt wifi vart fucked up så tog blogspot bort all text och jag har inte riktigt orkat göra klart

förrän nu
har sett en rolig fågel som lajvade titanic
badat skitmycket!! här var vi på väg till saltholmen för ett dopp i det blå
gick av vid roddföreningen och gick förbi svindyra hus!
sen hoppa i plurre
gött å gosa efter plurre
kanske få lite massage
kompisar med bulle på huvet
kompisar utan bulle på huvet
grejer jag gjort på jobbet: slängt fett från grillen
grejer jag gjort efter jobbet: åkt båt
för att möta upp dessa å catcha upp lite
det här var helgen innan way out west å emma var på besök!! här i ebbas famn
har redan skrivit om den här kvällen men vi skulle på rejv iaf
hittade revjet å dansa lite
dagen efter hade vi det gott på skansen kronan
emma efter hon insett att hon fått fågelbajs på sig:(
ännu en båttur
med lånade plastpåsar över skorna i brist på stövlar
tvätta en ledig dag
efter tvätten mötte jag upp alla dessa bra som stod å lyssnade på hello saferide!
vi hann även med att se markus krunegård
hamnade på publik efteråt där hela markus band + markus också hamnat
gick på toa efter honom, hade ej tagit ner toaringen :/
sen blev det onsdag och malin kom hit!! ebba å malin hade träffats på 1,5 månad
gick till trädgårdsföreningen där albin jobbade som konstpedagogassistent under kulturkalaset
pysslade lite
hem å vila
å sen var vi på "event" å snodde lite gratisöl och krille visade upp sina nya snyggjeans
tre roliga miner
hem en snabbis för en GT ;-)
å sen till jazzhuset! här ruben, ebba, anton å jag
vi var där för att se laser&bas! sångaren e calle från vit päls
här tog han fram saxen å frågade om vi var redo för lite "saxy times"
ebba å linnea! hade förvånansvärt kul aldrig haft så kul på jazz innan
hade så kul att vi glömde av att det var onsdag och sista bussen går 1!! fick gå från jazz till lindholmen
efter ca 45 promenad senare var vi hemma
gäsp
sen blev det torsdag och för vissa dags för wow!! inte för mig men för ebba malin å oscar på bilden. dagen började med att jag välte ut deras vodkaflaska så det var bara att skrubba

sen blev det way out west! hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar