8/23/2015

hänga utanför wow

hej förra helgen var det way out west i stan å alla kompisar skulle gå utan jag!! albin hade inte heller biljett iofs vi var starka tillsammans
 på torsdagen var jag först på nya a-venue galleriet på avenyn och såg massa glas på golvet
 sen agerade jag alkoholleverans åt de med biljett här ebba å mattias
 hanna, mathias, matilda, sara å elin i en hög
 på fredan gjorde jag mitt sista pass på ica!! här var jag 100% redo att kasta charkmössan
 sen mötte jag upp albin
 träffade bl a matilda å mathias och hängde vid wow-ingången
 ett gäng bakom en container
 albin spelade lite simcity
 sen var vi redo för rejv uppe i skogen
 två gulliga barn på lekplatsen efter vi dansat till 6 på morran
 smart tänkt att ha på sig vita byxor när en ska hänga i skogen i många timmar
 haha ser så full ut på den här bilden!! härligt att snart va hemma tänkte jag
sen tog jag inga mer bilder under wow?? trodde det blev fler men icke!! på söndagen var albin å jag på sista kulturkalasgrejen och såg zara larsson

sen blev det måndag och jag började skolan!!!!! mer om det en annan gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar