6/27/2015

en favvosyssla

känns som det blivit mkt "favorit"-grejer det senaste här fast kanske bara e jag
tänkte iaf att jag skulle fortsätta på det spåret och prata om mina favvopoddar!! enda sen albin introducerade mig för tankesmedjan har jag nästan bara lyssnat på poddar fast det är det ju iofs många som gjort ett tag nu

i alla fall!!

här e mina favoritpodcasts utan nån rangordning:

tankesmedjan
ja tankesmedjan då som ni kanske förstod då jag nämnde de tidigare... väldigt kul satir och också väldigt lärorikt. alla är svinroliga speciellt dilan i vitt!! och nya smeden i slips är svinsnygg men det märks inte så mycket i podden såklart:P de gör också en annan podd som heter Veckans Boss check it OUT!

institutet
ebba tipsade mig om denna pod med jesper rönndahl å karin gyllenklev! också väldigt rolig och med kul fakta! de har exempelvis gett mig saker att prata om i diverse sociala sammanhang ett exempel är om djur som gör sina barn bortskämda t ex en spindel som mjukgör sin egen mage i två veckor för att spindelbarnen ska kunna äta från den sen

lilla drevet
mina favvoradiopersoner minus de i tankesmedjan då. det roliga e att alla dessa vart med i tankesmedjan en gång i tiden! de är också oftast roliga men gillar den här podden mest för att jingeln gör mig väldigt lugn av någon anledning. vart lite kär i kringlan efter att ha sett honom byta om till kostym varje morgon på psykjunta förra året dessutom! nä är fan kär i alla de här tror jag

en varg söker sin pod
inte hunnit lyssna på de så länge men är iaf med liv strömquist och caroline ringskog ferrada-noli. de är himla mysiga att lyssna på och smarta. gillar att de vågar prata om det mesta.

pang prego
lyssnar jag mest på just nu efter tankesmedjan. väldigt synd att det slutades sändas 2009 men alla avsnitt finns kvar på sr samt Podcaster-appen där jag lyssnar från. iaf väldigt roliga finns inte så mycket mer att säga antar jag

lyssnar även på februaripodden, tsknas även fast det är mest för tidsfördriv samt flumskolan. det här blev kanske ett skittråkigt inlägg men jaja!! dessutom kan jag inte ta konsekvenserna nu direkt pga är i berlin när du som läser detta läser!!!! surprise it is tidsinställt!! tror aldrig jag gjort förut

här e två photoboothbilder också
 en gång när jag nästan tatuerade mig av jonna men skulle ta studenten två dagar senare och inte ville att det skulle va svullet... ok lite dålig ursäkt för att jag inte vågade helt ärligt men vill göra det så fort hon kommer hem igen!!! dock inte precis där
en gång i hängmattan hemma:-) skönt

hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar