6/07/2015

bye gymnasiet

sommarlov!! försöker fatta att jag har det nu känns fortfarande som att jag ska till skolan imorgon(mån) men nä!! för nu har jag tagit studenten men hunnit med annat också
 t ex vart på hdk's utställning den var skitbra
har också vart på några studentmottagningar bl a theos
som bjöd på denna veggobuffé :-O
hann även med emmakarins!! babe

 snodde med oss lite tårta
 sen visade albin mig fin utsikt över trollhättan
 och så gick vi hem till honom och gjorde banana split!!!!
 bråkar över hildas studentbukett
 jonna flyttade till gotland i fredags :( men vi hann med gotacos i onsdags! :) tog dock ingen bild på henne synd!
 sen har jag ju som sagt tagit studenten då. blev klassens bonde med motiveringen "gbgs lantligaste hipster du kommer bli en fantastisk ekologisk mjölkbonde" tack.....??? alltid varit min största dröm...
var en väldigt konstig men bra dag iaf THANK U nti-gymnasiet och alla lärare ni är fan bäst i världen även tack till mina klasskamrater ni rockar också
 igår hängde jag med honom
 men stack till linnea sen
 hon har fint i köket!!
 sedan åkte vi till christoffer och köpte lite chips på vägen
 spelade roligt kortspel
 vinnaren <- tröstade förloraren ->
sen ville christoffer sova så vi bäddade ner honom och smög ut godnatt och tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar