7/09/2014

så ere med det

det var i alla fall så

lever i en jobb och vit päls-bubbla
står i charken på ica i lilla edet 5-6 dagar i veckan nuförtin och hinner bara lyssna på vit päls när jag inte jobbar. fast igår var jag ledig och då var albin och jag med mormor på loppis det var kul

den här är inte från juli för här är jag i skolan och emma peacar out och jag har på mig en väst i ull vilket skulle vara lite varmt nu
saknar henne
kvällen innan jag skulle vara utklädd till turist när klassen spelade brännboll med skolan. har börjat använda kepsen på serr vardagligen också det bara hände
såhär party var jag på midsommarafton med peach alkoholfritt vin
och här med en frisyr som uppstår ofta i dessa dagar

happ slut på ego och oviktigt
skoja det kommer mer:

nä du vad annars händer egentligen
  • vet inte
  • trivs verkligen på jobbet kvinnorna är jättemysiga och roliga och det är saker att göra hela tiden 
  • sett brian jonestown massacre två gånger på en vecka det var otroligt GREAT
  • vart på psykjunta.... har jag sagt det? känns så. jaja
  • nu är klockan halv 1 börjar jobba 9 imorgon borde sova för en timme sen
nä om jag ska lämna er med en grej i hela världen..... lyssna på vit päls
kram godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar