2/05/2014

onsdag

jag har bestämt mig för att skita i den här bloggen så ni få som läser den är beredda på det!!!!!! kommer inte lägga ner den men ska sluta stressa för att jag tänker att jag borde blogga

här är några saker:
  • har precis haft debatt om skoluniform = ganska kul
  • sålt grejer på kommersen loppis = kul!!
  • min mattelärare sa precis en ordvits = KUL
  • nu ska vi lära oss om andragradsekvationer = tråkigt
  • ebba skulle skaffa snapchat men råkade kryssa i att hon var 1 år vilket resulterade att snapchat förvandlades till snapkidZ med Z = KUL
  • det är ett nytt år = helt ok
  • fyller 18 snart = NAJS+KUL
  • ska fika med elin idag = KUL
här följer en serie med bilder 

köpte en plastdiamant för att ta coola bilder men har inte riktigt lärt mig hur än men här är iaf ett provsmak
nostalgi för 5 spänn på secondhand i trollhättan
hanna och jag satte upp mistlar runt i skolan men ingen verkade hitta true love men tanken var fin
ser ni hur adventsljusstaken är placerad
gick demonstration mot rasism med sandra och albin!! så mycket folk tror vi var över 4000 som gick tyst fackeltåg tillsammans. så himla fint och viktigt
skulle vara julig men det där är ju mest clown inser jag nu
min morbrors fru hade bakat födelsedagstårta för jesus fyllde 2013 år sa hon
mormor och morfar har det fint hemma!!!!
jag å en venn som heter glenn
*____*
<3_<3
ebba hemma hos min släkting på släktkalas = wonderful
fattar ni det här ordspråket..... inte jag
KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
min katt sitter här ovanpå min garderob ganska ofta
fint i göteborg
gissa vilket par!!!!!!!!!!!!!!!! 
för några helger sen var jag och några i klassen på praktik på p3 guld och var passare till en tv-fotograf och drog sladdar i 30 h på två dagar = JÄTTEKUL
här rasmus looking professional

då var det slut på det roliga hoppas ni haft en bra jul och nyår och snart är det sportlov!!!! ha ett kul lov
kram

1 kommentar: