8/18/2013

att se ett favoritband

ja ett sånt där band som man sett alla intervjuer med och kan typ mellannamnen på alla medlemmar och låttexterna sitter som sten uppe i huvudet.
ett sånt band såg jag för en vecka sen i norge!!!!!


BLUR!!!::!:!:! med ellen heidi och qlara
nä vem bryr sig jag ska inte vara långvarig. men tänk att några ögonkontakter kan göra så mycket. och att jag inte kände någonting när jag höll i damons ben i en halv minut för det var så jävla OVERKLIGT.

i alla fall. livet går ju vidare ibland tyvärr

denna gången gick livet vidare till way out west!!!! så att använda "tyvärr" var väl onödigt egentligen. för vi hade det jättebra alla tre dagarna. fast min mobil tappade jag bort på festivalområdet någonstans och med den försvann även alla bilder.
men har i alla fall sett tame impala två gånger på två dagar (en gång på öya en gång på wow), dungen, grimes och goat. !!!! på det. TACK albin, elin, emma, linnéa och sandra för ett fantastiskt festivalsällskap

nu börjar skolan om 3 dagar. hejdå!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar