10/06/2012

october 5th

IMGP9909
igår kom jag ihåg att ta med mig kameran till skolan!!!!! vad duktigt va??? här är anton+jenny+jossan+hanna+jag (fast jag tog bilden) på väg till buss och liknande
IMGP9913
anton hade jättetjusiga färgglada naglar
IMGP9922
hanna tyckte vi skulle ta lite kompisbilder och visst blev det bra

IMGP9923IMGP9925
fast de här var lite bättre ändå
IMGP9948
här hänger vi på gurra adolfs torg och är glada ser det ut som!!!

IMGP9954
är det verkligen SÅ tråkigt det jag säger Myran???
jenny tandborste
jenny var jättejätte glad och happy för hon hade en tandborste!!! en blå till och med!!! obs hon går inte alltid runt med tandborstar i väskan (tror jag) men det var så här att alla dessa 4 människor skulle ha en sleep-over hos hanna på kvällen därav tandborsten!!! (jag följde dock inte med)
elin å hanna
***EJ ARRANGERAD BILD***
jag hade nämligen en dejt med elin och hanna!!! vi skulle fika och bestämde oss för fröken olsson's.
johan
johan var också med!!! han drack varm choklad med marshmallows och grädde i det tyckte han var gott

nu kommer elin+hanna+johan+3 till snart hem till mig för vi ska fira elin ikväll!!!! så nu måste jag säga farväl och börja städa på riktigt VI SES

translate: yesterday i remembered to take my camera to school with me so i took some pictures of what we did when we had finished!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar