7/12/2012

leisure

no
första bilden jag någonsin tagit i landet england blev en egobild det börjar inte bra alltså
IMGP7907
här har jag bott i tre veckor med en otroligt bra och snäll värdfamilj
the cat
de hade en katt som hette elba eller alba och den var jättesöt men lite galen
IMGP7921
vi hade discon tre gånger i veckan ungefär och de var otroligt dåliga så vi gick alltid efter ungefär 10 min
IMGP8082
här sitter min nya vän Tysken Nils och min gamla vän Svenska Elin på bussen

IMGP8093
åt chips/fries/pommes frites lite för ofta
IMGP8096

chips
hängde med tyskar på stranden iblandIMGP7948

jahapp nu är jag hemma igen. saknar allt och alla så HIMLA MYCKET men samtidigt känns det som det aldrig hände också?? precis som allt varit en dröm bara? konstigt mycket konstigt. önskar ändå att jag kunde åka tillbaka :(( men! ack ljuva hem.ack ljuva säng. ack ljuva egna dusch. ack ljuva sverige. ack FULLKORNSBRÖD<333. och mjölk. sallad. har saknat svensk matkultur lite.

translate: i'm home from england! i miss everything and everyone in brighton SO MUCH but at the same time it feels like it all was just a dream and that it never happened. weird. i've missed sweden though and whole grain bread and milk and everything. it feels good to be home.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar